Privacyverklaring

Wij gaan zorgvuldig om met jouw persoonsgegevens en beveiligen deze maximaal.

E-mail ons

info@blpbv.nl

Bezoek ons

Eijkereind 12, 5571 EC Bergeijk

BLP administratiekantoor, gevestigd aan Rosakker 46 5571 PJ Bergeijk, is verantwoordelijk voor de verwerking van persoonsgegevens zoals weergegeven in deze privacyverklaring.

Contactgegevens:

Website: https://blpbv.nl
Adres: Rosakker 46, 5571 PJ te Bergeijk
Telefoonnummer: 0497-556493

Jeroen Janssen is de Functionaris Gegevensbescherming van BLP administratiekantoor. Hij/zij is te bereiken via security@blpbv.nl.

Persoonsgegevens die wij verwerken

BLP administratiekantoor verwerkt je persoonsgegevens doordat je gebruik maakt van onze website en/of omdat je deze gegevens zelf aan ons verstrekt. Hieronder vind je een overzicht van de persoonsgegevens die wij verwerken:

  • Voor- en achternaam;
  • Telefoonnummer;
  • E-mailadres;
  • Overige persoonsgegevens die je actief verstrekt bijvoorbeeld door een profiel in de chat op deze website maakt, in correspondentie en telefonisch;
  • Gegevens over jouw activiteiten op onze website;
  • Internetbrowser en apparaat type.

Bijzondere en/of gevoelige persoonsgegevens die wij verwerken

Onze website heeft niet de intentie gegevens te verzamelen over websitebezoekers die jonger zijn dan 16 jaar. Tenzij ze toestemming hebben van ouders of voogd. We kunnen echter niet controleren of een bezoeker ouder dan 16 is. Wij raden ouders dan ook aan betrokken te zijn bij de online activiteiten van hun kinderen, om zo te voorkomen dat er gegevens over kinderen verzameld worden zonder ouderlijke toestemming. Als je er van overtuigd bent dat wij zonder die toestemming persoonlijke gegevens hebben verzameld over een minderjarige, neem dan contact met ons op via security@blpbv.nl, dan verwijderen wij deze informatie.

Met welk doel en op basis van welke grondslag wij persoonsgegevens verwerken

BLP administratiekantoor verwerkt jouw persoonsgegevens voor de volgende doelen:

  • Je te kunnen bellen of e-mailen indien dit nodig is om onze dienstverlening uit te kunnen voeren;
  • BLP administratiekantoor analyseert jouw gedrag op de website om daarmee de website te verbeteren en het aanbod van producten en diensten af te stemmen op jouw voorkeuren.

Geautomatiseerde besluitvorming

BLP administratiekantoor neemt niet op basis van geautomatiseerde verwerkingen besluiten over zaken die (aanzienlijke) gevolgen kunnen hebben voor personen. Het gaat hier om besluiten die worden genomen door computerprogramma’s of -systemen, zonder dat daar een mens (bijvoorbeeld een medewerker van BLP administratiekantoor) tussen zit.

Hoe lang we persoonsgegevens bewaren

BLP administratiekantoor bewaart je persoonsgegevens niet langer dan strikt nodig is om de doelen te realiseren waarvoor je gegevens worden verzameld. Wij hanteren de volgende bewaartermijnen voor de volgende (categorieën) van persoonsgegevens:

PersoonsgegevensBewaartermijnReden
Voor- en achternaam
Telefoonnummer
E-mailadres
Overige persoonsgegevens die je actief verstrekt bijvoorbeeld door een profiel op deze website aan te maken, in correspondentie en telefonisch
Minimaal 7 jaar. Deze persoonsgegevens worden na 7 jaar inactiviteit verwijderd.Deze persoonsgegevens bewaren wij zodat contact met je op kunnen nemen. Zowel voor potentiële klanten, huidige klanten en oud klanten. Soms wenst een oud klant nog informatie van BLP administratiekantoor, vandaar dat de gegevens verwijderd worden na 7 jaar inactiviteit.
IP-adres38 maandenIP-adressen worden verzameld door Google Analytics voor een juiste verwerking en weergave van de data in het dashboard.
Locatiegegevens
Internetbrowser en apparaat type
38 maandenDeze gegevens worden verzameld door Google Analytics en worden gebruikt door BLP administratiekantoor om de website te verbeteren.
Gegevens over jouw activiteiten op onze websiteAltijdDeze gegevens worden voor altijd bewaard om een zo goed mogelijk inzicht te krijgen van verbeteringen op de website en hoe deze aanslaan. Deze worden na 38 maanden geanonimiseerd, maar niet verwijderd.

Delen van persoonsgegevens met derden

BLP administratiekantoor verstrekt uitsluitend aan derden en alleen als dit nodig is voor de uitvoering van onze overeenkomst met jou of om te voldoen aan een wettelijke verplichting.

NaamDoelGegevens
BelastingdienstHet indienen van aangiftes, het doorvoeren van aanpassingen, het doorgeven van veranderingen in persoonlijke situaties en overige belastingtechnische werkzaamheden.Burgerservicenummer, bedrijfsnaam, voor- en achternaam,
SnelStartHet verwerken van de boekhoudingBurgerservicenummer, bedrijfsnaam, voor- en achternaam,
Wolters KluwerHet doen van aangiftesBurgerservicenummer, bedrijfsnaam, voor- en achternaam,

Cookies, of vergelijkbare technieken, die wij gebruiken

BLP administratiekantoor gebruikt functionele, analytische en tracking cookies. Een cookie is een klein tekstbestand dat bij het eerste bezoek aan deze website wordt opgeslagen in de browser van je computer, tablet of smartphone. BLP administratiekantoor gebruikt cookies met een puur technische functionaliteit. Deze zorgen ervoor dat de website naar behoren werkt en dat bijvoorbeeld jouw voorkeursinstellingen onthouden worden. Deze cookies worden ook gebruikt om de website goed te laten werken en deze te kunnen optimaliseren. Daarnaast plaatsen we cookies die jouw surfgedrag bijhouden zodat we op maat gemaakte content en advertenties kunnen aanbieden. Je kunt je afmelden voor cookies door je internetbrowser zo in te stellen dat deze geen cookies meer opslaat. Daarnaast kun je ook alle informatie die eerder is opgeslagen via de instellingen van je browser verwijderen. Zie voor een toelichting: https://veiliginternetten.nl/themes/situatie/cookies-wat-zijn-het-en-wat-doe-ik-ermee/

Soorten cookies die we gebruiken

CookieDoel
DoubleClick
Google AdWords Conversion
Facebook Custom Audience
Google Dynamic Remarketing
GA Audiences
Adverteren
Smartsupp ChatBezoekersinteractie
Google Tag Manager
OneSignal
Benodigdheden
Google Analytics
Hotjar
Websiteanalyse
Facebook Connect
Gravatar
Social media

Gegevens inzien, aanpassen of verwijderen

Je hebt het recht om je persoonsgegevens in te zien, te corrigeren of te verwijderen. Daarnaast heb je het recht om je eventuele toestemming voor de gegevensverwerking in te trekken of bezwaar te maken tegen de verwerking van jouw persoonsgegevens door BLP administratiekantoor en heb je het recht op gegevensoverdraagbaarheid. Dat betekent dat je bij ons een verzoek kan indienen om de persoonsgegevens die wij van jou beschikken in een computerbestand naar jou of een ander, door jou genoemde organisatie, te sturen. Je kunt een verzoek tot inzage, correctie, verwijdering, gegevensoverdraging van je persoonsgegevens of verzoek tot intrekking van je toestemming of bezwaar op de verwerking van jouw persoonsgegevens sturen naar security@blpbv.nl. Om er zeker van te zijn dat het verzoek tot inzage door jou is gedaan, vragen wij jou een kopie van je identiteitsbewijs met het verzoek mee te sturen. Maak in deze kopie je pasfoto, MRZ (machine readable zone, de strook met nummers onderaan het paspoort), paspoortnummer en Burgerservicenummer (BSN) zwart. Dit ter bescherming van je privacy. We reageren zo snel mogelijk, maar binnen vier weken, op jouw verzoek . BLP administratiekantoor wil je er tevens op wijzen dat je de mogelijkheid hebt om een klacht in te dienen bij de nationale toezichthouder, de Autoriteit Persoonsgegevens. Dat kan via de volgende link: https://autoriteitpersoonsgegevens.nl/nl/contact-met-de-autoriteit-persoonsgegevens/tip-ons

Hoe wij persoonsgegevens beveiligen

BLP administratiekantoor neemt de bescherming van jouw gegevens serieus en neemt passende maatregelen om misbruik, verlies, onbevoegde toegang, ongewenste openbaarmaking en ongeoorloofde wijziging tegen te gaan. Als jij het idee hebt dat jouw gegevens toch niet goed beveiligd zijn of er zijn aanwijzingen van misbruik, neem dan contact op met onze klantenservice of via security@blpbv.nl. BLP administratiekantoor heeft de volgende maatregelen genomen om jouw persoonsgegevens te beveiligen:

  • Beveiligingssoftware, zoals een virusscanner en firewall;
  • TLS (voorheen SSL) Wij versturen jouw gegevens via een beveiligde internetverbinding. Dit kun je zien aan de adresbalk ‘https’ en het hangslotje in de adresbalk;
  • DKIM, SPF en DMARC zijn drie internetstandaarden die wij gebruiken om te voorkomen dat jij uit onze naam e-mails ontvangt die virussen bevatten, spam zijn of bedoelt zijn om persoonlijke (inlog)gegevens te bemachtigen;
  • DNSSEC is een extra beveiliging (aanvullend op DNS) voor het omzetten van een domeinnaam (#company_website) naar het hieraan gekoppelde IP-adres (servernaam); het wordt voorzien van een digitale handtekening. Je kunt die handtekening automatisch laten controleren. Op die manier voorkomen wij dat je omgeleid wordt naar een vals IP-adres.

Responsible disclosure

BLP administratiekantoor heeft een responsible disclosure beleid. Dat betekent dat we – naast het zelf actief zoeken naar kwetsbaarheden in ons systeem — ook openstaan voor meldingen van kwetsbaarheden ontdekt door derden. We lossen deze gemelde kwetsbaarheden zo spoedig mogelijk op.

Indien je een kwetsbaarheid in ons systeem hebt gevonden, kun je contact opnemen via security@blpbv.nl.

We beseffen dat de beveiligingseisen en de technologie voortdurend veranderen. Daarom spannen we ons in om de maatregelen die we op basis van dit artikel hebben genomen, voortdurend te evalueren en waar nodig te verscherpen, aan te vullen of te verbeteren.

 

Kantoor Bergeijk

Vraag en antwoord

Antwoorden op veelgestelde vragen

Wat gebeurt er als ik mijn gegevens achterlaat in het contactformulier?

Wanneer je je gegevens achterlaat en op “Versturen” drukt worden jouw gegevens via onze beveiligde server naar ons gestuurd. Een van onze medewerkers zal dan binnen één werkdag contact met je opnemen om jouw vraag te bespreken en/of om een afspraak te maken.

Welke tarieven hanteren jullie?

De kosten van onze dienstverlening zijn afhankelijk van een aantal factoren en rusten geheel op maatwerk. Tijdens een adviesgesprek overleggen we je persoonlijke situatie, de gewenste diensten die je wil afnemen, de rechtsvorm van je onderneming, de hoeveelheid facturen die er verwerkt dienen te worden en of je een online administratie wil. Als dat gedaan is, geven we je een heldere kostenomschrijving.

Kan ik gemakkelijk overstappen als ik al een boekhouder heb?

Jazeker! We hebben een gratis overstapservice als je momenteel al je administratie uitbesteed hebt aan een andere boekhouder, administratiekantoor of accountant.

Hoe worden mijn gegevens beveiligd?

Er is veel gedaan op het gebied van privacy en veiligheid. Alle bestandsuitwisseling vindt plaats via onze eigen veilige servers. Informatie die we via onze website verwerken en cookies die we gebruiken zijn samengesteld in een privacybeleid.

Zodra je kiest voor BLP stellen wij een verwerkersovereenkomst voor je op. Communicatie via chat doen we via de veilige oplossing Signal Private Messenger.

Er is een responsible disclosure beleid, dat betekent dat we – naast het zelf actief zoeken naar kwetsbaarheden in onze systemen – ook openstaan voor meldingen van kwetsbaarheden ontdekt door derden. Indien er een kwetsbaarheid gevonden is, lossen we deze zo snel mogelijk op.

Kan ik ook bij jullie terecht als particulier?

We bieden een aantal diensten aan waar je als particulier van gebruik kan maken. Zo verzorgen we elk jaar de jaarlijkse aangifte inkomstenbelasting voor meer dan 150 particulieren.

Wil je ondernemer worden en hier begeleiding bij ontvangen? Dan staan we voor je klaar. We begeleiden je van A tot Z in het proces van starter naar succesvolle ondernemer.

Komen jullie bij mij langs voor een afspraak?

Uiteraard. Het eerste kennismakingsgesprek vindt standaard bij jou op kantoor, thuis of ergens anders naar wens plaats. We hechten veel waarde aan persoonlijk contact en vinden het belangrijk dat jij je op je gemak voelt in een omgeving naar keuze.

Daarnaast komen we elke periode bij je langs om de boekhouding op te halen en de stand van zaken te bespreken. Wanneer je ervoor kiest om elk jaar een jaarrekening te ontvangen, komen we bij je langs voor een belastingbesparend adviesgesprek.

Natuurlijk is het ook mogelijk om deze gesprekken op ons kantoor te laten plaatsvinden. Naast een fijne service kun je dan ook nog eens genieten van onze heerlijke koffie.

In welk gebied leveren jullie diensten?

Onze dienstverlening verrichten we aan ondernemers door heel Nederland en Vlaanderen. We zijn gevestigd in Bergeijk, een dorp in de regio Eindhoven.

Woon je in een straal van 50 km van Bergeijk? Dan komen we persoonlijk bij je langs voor verschillende afspraken. Woon je buiten een straal van 50 km? Geen probleem! We maken gebruik van oplossingen die videobellen en hulp op afstand heel gemakkelijk maken.

Stuur ons een e-mail

Heb je een vraag of wil je een afspraak maken? Laat hieronder je gegevens achter.

Open chat
1
Hey, kan ik je ergens mee helpen?
Powered by