Voorlopige aanslag nodig?
Laat het aanvragen, wijzigen of stopzetten van een voorlopige aanslag voor u regelen, zonder dat u hier zelf omkijken naar heeft.
Expertise
Laat uw voorlopige aanslag door een professional met diepgaande kennis van belastingregels verzorgen.
Tijdsbesparing
Bespaar tijd en richt uzelf op andere belangrijke zaken door uw aanslag door een professional te laten doen.
Advies
Ontvang waardevol en professioneel advies met betrekking tot uw aanslag en de fiscale gevolgen ervan.
Foutvoorkoming
Voorkom fouten en verzeker uzelf van correcte berekeningen door uw aanslag uit te besteden.
Complexiteit
Laat de complexiteit van uw aanslag over aan een specialist met kennis van actuele regels en wetten.
Waarom voorlopige aanslag uitbesteden aan BLP administratiekantoor?
Als belastingplichtige krijgt u te maken met diverse aanslagen van de Belastingdienst. Zonder uitgebreide kennis van de inkomstenbelasting zorgen deze aanslagen regelmatig voor onduidelijkheid. U wilt graag een aanvraag of aanpassing doen, maar weet niet zo goed waar u allemaal rekening mee moet houden of hoe dit werkt.
Indien bovenstaand herkenbaar voor u is, laat u dan ondersteunen door een specialist. Door uw voorlopige aanslag uit te besteden aan BLP bespaart u kostbare tijd die u beter in uw onderneming kunt investeren. Daarnaast bent u verzekerd van een optimale en correcte verwerking van uw gegevens, en ontvangt u proactief advies.

Benieuwd hoe we voor u te werk gaan?
Uw (voorlopige) aanslagen worden zorgvuldig voor u beheerd volgens een efficiënte werkwijze. Deze is ontworpen volgens de richtlijnen van de AVG, waarbij de veiligheid van uw privacygevoelige gegevens in acht genomen zijn. Bekijk onze werkwijze hieronder.
Stap 1: Aanvragen
Zodra u een aanvraag voor het aanvragen, wijzigen of stopzetten van één of meerdere aanslagen heeft gedaan, zal de adviseur contact met u opnemen om uw situatie in kaart te brengen. Om dit proces zo soepel mogelijk te laten verlopen, vragen we u om te laten weten wat het doel van de aanvraag, wijziging of stopzetting is.
Stap 2: Aanleveren
Naar aanleiding van uw aanvraag zal door uw adviseur de benodigde informatie worden opgevraagd. Denk daarbij aan inkomensgegevens en eventuele informatie over aftrekposten die van toepassing kunnen zijn. Ook ontvangt u een uitleg over hoe u de informatie via het klantportaal kunt aanleveren.
Stap 3: Controleren
Wanneer uw aangeleverde gegevens ontvangen zijn, worden deze zorgvuldig voor u gecontroleerd en gevalideerd. Mocht de informatie niet juist of onvolledig zijn, ontvangt u hierover bericht. Zodra alles compleet en in orde is, begint uw adviseur met de aanvraag, wijziging of stopzetting van uw aanslag(en).
Stap 4: Behandelen
Tijdens het verwerkingsproces wordt alle aangeleverde informatie voor u verwerkt. Hierbij houdt uw adviseur rekening met het doel om uw aanslag(en) aan te vragen, te wijzigen of stop te zetten.
Stap 5: Accorderen
Zodra de aanvraag volledig is ingevuld, wordt deze voor u klaargezet in het klantportaal. Wanneer dat gebeurd is neemt uw adviseur contact met u op, zodat u daarvan op de hoogte bent. U kunt vervolgens de aanvraag bekijken en accorderen in het klantportaal. Eventuele vragen zal uw adviseur voor u beantwoorden.
Stap 6: Indienen
Op het moment dat u akkoord geeft op de aanvraag, wordt deze voor u verstuurd naar de Belastingdienst. Uw adviseur zal dit proces bewaken en waar nodig vragen vanuit de Belastingdienst voor u beantwoorden.
Waarom kiezen voor BLP administratiekantoor?
Bij BLP administratiekantoor doen we meer voor u dan alleen facturen verwerken. Wij geloven in een duurzame samenwerking en kijken graag verder dan de boekhouding. Ons doel is om uw bedrijf financieel sterker te maken door niet alleen inzicht te bieden, maar ook proactief te helpen besparen en groeien.
Proactief meedenken
Wij wachten niet af. Wij denken met u mee over kansen en optimalisaties die direct bijdragen aan uw financiële gezondheid. Of het nu gaat om fiscaal voordeel, een betere cashflow of slimme investeringsstrategieën, wij signaleren waar (extra) winst te behalen is en informeren u hier proactief over.
Meer dan boekhouding
Uw administratie is het startpunt, maar zeker niet ons eindpunt. Wij bieden oplossingen die verder gaan, zoals belastingoptimalisatie, advies op maat en ondersteuning bij het nemen van strategische financiële beslissingen. Zo loopt u nooit fiscaal voordeel mis en bent u ervan verzekerd het maximale uit onze dienstverlening te halen.
Rendement over investering
Uw investering in ons is niet zomaar een kostenpost in uw boekhouding. Door werkzaamheden te verrichten die direct fiscaal voordeel voor u opleveren, zoals belastingbesparende adviezen en regelmatige controles van uw administratie, zorgen wij ervoor dat wij onszelf vaak terugverdienen.
Transparantie en duidelijkheid
Bij BLP houden we van transparantie en helderheid. Wij communiceren op een begrijpelijke manier over uw administratie, fiscale verplichtingen en financiële kansen. Geen ingewikkeld jargon, maar praktische en transparante adviezen die duidelijkheid voor u scheppen en écht voor u werken.
Persoonlijke benadering
U bent geen nummer bij ons. Wij hechten veel waarde aan persoonlijke aandacht en bouwen graag een sterke en duurzame relatie met u op. We verdiepen ons in uw bedrijfsvoering, doelen en uitdagingen. We verzorgen niet alleen uw administratie, maar denken ook strategisch met u mee.
Altijd up-to-date
De wet- en regelgeving verandert constant, maar daar hoeft u zich geen zorgen over te maken. Wij zorgen ervoor dat u altijd voldoet aan de regels en maximaal profiteert van alle mogelijkheden. Door regelmaat contact met u te hebben en u te informeren over ontwikkelingen, blijft u op de hoogte.
Lees de ervaringen van anderen
Blijf op de hoogte van de actualiteit
Hoofdkantoor
Neem contact met ons op
Heeft u een vraag, wilt u een adviesgesprek of iets anders? Wees geen vreemde en neem gerust contact met ons op. Onze specialisten staan dagelijks voor u klaar.