Bezwaarschrift op laten stellen?

Niet eens met een beslissing of een aanslag van de Belastingdienst? Laat het opstellen en behandelen van een bezwaarschrift dan volledig voor u verzorgen.

Expertise

Maak gebruik van de kennis en ervaring van een professional om tot een goed onderbouwd bezwaarschrift te komen.

Tijdsbesparing

Bespaar kostbare tijd door het complexe proces van een bezwaarschrift, inclusief het beheer ervan uit te besteden.

Professioneel

Ontvang een professioneel bezwaarschrift met aandacht voor detail en volgens de geldende richtlijnen.

Foutvoorkoming

Voorkom onnodige fouten in uw bezwaarschrift die de kans op het succes van uw bezwaar kunnen beïnvloeden.

Bescherming

Krijg ondersteuning van ervaren professionals op het moment dat uw bezwaar zich ontwikkelt tot juridisch geschil.

Waarom bezwaarschrift uitbesteden aan BLP administratiekantoor?

Als de Belastingdienst een verkeerde beslissing maakt of u een onjuiste aanlag oplegt die niet overeenkomt met de werkelijkheid doet u er goed aan om hiervoor bezwaar aan tekenen. Het is nog beter om hier een professional voor in te schakelen. Zeker als u zelf weinig of geen juridische ervaring hebt en niet behendig bent in belastingrecht.

Het laten opstellen, beheren en afhandelen van uw bezwaar(schrift) brengt daarnaast veel voordelen voor u mee. Naast het besparen van tijd wordt uw bezwaarschrift professioneel en volgens de richtlijnen voor u opgesteld en afgehandeld. Hierdoor voorkomt u onnodige fouten en vergroot u de kans van succes op uw bezwaar.

BLP administratiekantoor verzorgt dit proces graag voor u. Naast het opstellen en beheren van uw bezwaarschrift, verzorgt een professional ook het contact met de Belastingdienst voor u. Indien u verdere juridische bescherming wenst, ondersteunen wij u hierbij. Of u nu bezwaar wilt aantekenen als particulier of ondernemer.

Arlette Das

Benieuwd hoe we voor u te werk gaan?

Uw bezwaarschrift wordt zorgvuldig voor u opgesteld en opgevolgd volgens een efficiënte werkwijze. Deze is ontworpen volgens de richtlijnen van de AVG, waarbij de veiligheid van uw privacygevoelige gegevens in acht genomen zijn. Bekijk onze werkwijze hieronder.

Stap 1: Aanvragen

Zodra u een aanvraag voor een bezwaarschrift heeft gedaan, zal uw adviseur contact met u opnemen om inzicht te krijgen in het bezwaar dat u wilt doen. Om dit proces soepel te laten verlopen, wordt u gevraagd om alvast de betreffende aanslag, beschikking of andere ontvangen brief van de Belastingdienst waarover u bezwaar wilt indienen mee te sturen met uw aanvraag.

Stap 2: Aanleveren

Om het bezwaar op te stellen zijn er hoogstwaarschijnlijk nog aanvullende stukken en informatie nodig. Uw adviseur zal u een bericht sturen om u in te lichten welke informatie nog nodig is. In dit bericht ontvangt u tevens uitleg hoe u deze informatie via het klantportaal kunt aanleveren.

Stap 3: Opstellen

Wanneer alle benodigde stukken en informatie ontvangen zijn, worden deze voor u verwerkt in een bezwaarschrift. Dit is een formele en juridische brief die onderbouwd wordt met uw aangeleverde informatie en voldoet aan de juridische voorwaarden. Hierbij wordt rekening gehouden met de op dat moment geldende belastingwetten- en regels.

Stap 4: Accorderen

Op het moment dat uw bezwaarschrift volledig is opgesteld, stelt uw adviseur deze beschikbaar voor u in het klantportaal. Hierbij krijgt u de mogelijkheid de brief door te nemen en eventueel nog aanvullingen te doen. Zodra u akkoord bent, kunt u deze digitaal accorderen en ondertekenen.

Stap 5: Versturen

Wanneer uw ontvangen akkoord is, zal uw adviseur uw bezwaarschrift met alle onderbouwende stukken aangetekend versturen naar de Belastingdienst. Deze wordt aangetekend verstuurd omdat er dan een bewijs van verzending en ontvangst aanwezig is. Hierbij wordt de gestelde reactietermijn voor u bewaakt.

Stap 6: Opvolgen

Tijdens de behandeling van uw bezwaarschrift kan het voorkomen dat de Belastingdienst niet binnen de gestelde reactietermijn reageert op uw bezwaar. Uw adviseur neemt in dat geval contact op om het behandelen van uw bezwaarschrift te bespoedigen.

Ook in het geval dat er vanuit de Belastingdienst een verdere toelichting gewenst is of aanvullende stukken nodig zijn, zal uw adviseur deze correspondentie voor u verzorgen. Ontbrekende documenten worden bij u opgevraagd.

Stap 7: Terugkoppelen

Zodra er duidelijkheid is over de beslissing van de Belastingdienst koppelt uw adviseur dit direct aan u terug. Het kan voorkomen dat de brief rechtstreeks naar u wordt verstuurd. Deze kunt u dan gemakkelijk aanleveren via het klantportaal, zodat uw adviseur hiervan op de hoogte is, uw eventuele vragen kan beantwoorden en het dossier voor u kan afronden.

Waarom kiezen voor BLP administratiekantoor?

Bij BLP administratiekantoor doen we meer voor u dan alleen facturen verwerken. Wij geloven in een duurzame samenwerking en kijken graag verder dan de boekhouding. Ons doel is om uw bedrijf financieel sterker te maken door niet alleen inzicht te bieden, maar ook proactief te helpen besparen en groeien.

    Proactief

    Proactief meedenken

    Wij wachten niet af. Wij denken met u mee over kansen en optimalisaties die direct bijdragen aan uw financiële gezondheid. Of het nu gaat om fiscaal voordeel, een betere cashflow of slimme investeringsstrategieën, wij signaleren waar (extra) winst te behalen is en informeren u hier proactief over.

    Voordelig

    Meer dan boekhouding

    Uw administratie is het startpunt, maar zeker niet ons eindpunt. Wij bieden oplossingen die verder gaan, zoals belastingoptimalisatie, advies op maat en ondersteuning bij het nemen van strategische financiële beslissingen. Zo loopt u nooit fiscaal voordeel mis en bent u ervan verzekerd het maximale uit onze dienstverlening te halen.

    Optimaal

    Rendement over investering

    Uw investering in ons is niet zomaar een kostenpost in uw boekhouding. Door werkzaamheden te verrichten die direct fiscaal voordeel voor u opleveren, zoals belastingbesparende adviezen en regelmatige controles van uw administratie, zorgen wij ervoor dat wij onszelf vaak terugverdienen.

    Begrijpelijk

    Transparantie en duidelijkheid

    Bij BLP houden we van transparantie en helderheid. Wij communiceren op een begrijpelijke manier over uw administratie, fiscale verplichtingen en financiële kansen. Geen ingewikkeld jargon, maar praktische en transparante adviezen die duidelijkheid voor u scheppen en écht voor u werken.

    Persoonlijk

    Persoonlijke benadering

    U bent geen nummer bij ons. Wij hechten veel waarde aan persoonlijke aandacht en bouwen graag een sterke en duurzame relatie met u op. We verdiepen ons in uw bedrijfsvoering, doelen en uitdagingen. We verzorgen niet alleen uw administratie, maar denken ook strategisch met u mee.

    Compliant

    Altijd up-to-date

    De wet- en regelgeving verandert constant, maar daar hoeft u zich geen zorgen over te maken. Wij zorgen ervoor dat u altijd voldoet aan de regels en maximaal profiteert van alle mogelijkheden. Door regelmaat contact met u te hebben en u te informeren over ontwikkelingen, blijft u op de hoogte.

    Lees de ervaringen van anderen

    Blijf op de hoogte van de actualiteit

    Hoofdkantoor

    Neem contact met ons op

    Heeft u een vraag, wilt u een adviesgesprek of iets anders? Wees geen vreemde en neem gerust contact met ons op. Onze specialisten staan dagelijks voor u klaar.

    Kerkhofstraat 21, 5554 HG Valkenswaard

    Kerkhofstraat 21, 5554 HG Valkenswaard

    Maandag t/m vrijdag: 9:00 - 17:00

    Open chat
    1
    Kunnen we u ergens bij helpen?
    Hey, kan ik u ergens mee helpen?
    Arlette aan de laptop

    Arlette Das

    Fiscaal adviseur

    Vraag bezwaarschrift aan.

    • Bezwaarschrift.

      U heeft gekozen voor de dienst bezwaarschrift. Deze dienst is geschikt als u het niet eens bent met een beslissing of aanslag van de Belastingdienst en hier bezwaar op wilt aantekenen.

    • Binnen één werkdag reactie.

      Een medewerker van BLP administratiekantoor neemt binnen één werkdag contact met u op.

    • Snelle doorlooptijd.

      Door efficiënte inrichting van processen worden de werkzaamheden snel voor u opgepakt en uitgevoerd.

    Arlette aan de laptop

    Arlette Das

    Fiscaal adviseur

    Vraag bezwaarschrift aan.

    • Bezwaarschrift.

      U heeft gekozen voor de dienst bezwaarschrift. Deze dienst is geschikt als u het niet eens bent met een beslissing of aanslag van de Belastingdienst en hier bezwaar op wilt aantekenen.

    • Binnen één werkdag reactie.

      Een medewerker van BLP administratiekantoor neemt binnen één werkdag contact met u op.

    • Snelle doorlooptijd.

      Door efficiënte inrichting van processen worden de werkzaamheden snel voor u opgepakt en uitgevoerd.

    Arlette aan de laptop

    Arlette Das

    Fiscaal adviseur

    Vraag bezwaarschrift aan.

    • Bezwaarschrift.

      U heeft gekozen voor de dienst bezwaarschrift. Deze dienst is geschikt als u het niet eens bent met een beslissing of aanslag van de Belastingdienst en hier bezwaar op wilt aantekenen.

    • Binnen één werkdag reactie.

      Een medewerker van BLP administratiekantoor neemt binnen één werkdag contact met u op.

    • Snelle doorlooptijd.

      Door efficiënte inrichting van processen worden de werkzaamheden snel voor u opgepakt en uitgevoerd.

    Arlette aan de laptop

    Arlette Das

    Fiscaal adviseur

    Vraag bezwaarschrift aan.

    • Bezwaarschrift.

      U heeft gekozen voor de dienst bezwaarschrift. Deze dienst is geschikt als u het niet eens bent met een beslissing of aanslag van de Belastingdienst en hier bezwaar op wilt aantekenen.

    • Binnen één werkdag reactie.

      Een medewerker van BLP administratiekantoor neemt binnen één werkdag contact met u op.

    • Snelle doorlooptijd.

      Door efficiënte inrichting van processen worden de werkzaamheden snel voor u opgepakt en uitgevoerd.