Aangifte vennootschapsbelasting laten doen?

Laat uw aangifte vennootschapsbelasting volledig verzorgen, maak optimaal gebruik van aftrekbare kosten en beperk het te betalen bedrag aan belasting maximaal.

Optimalisatie

Maak optimaal gebruik van aftrekbare kosten en fiscale faciliteiten die uw belastbare winst verlagen.

Tijdsbesparing

Bespaar tijd en richt uzelf op uw bedrijfsactiviteiten door uw aangifte door een professional te laten doen.

Kostenreductie

Ondanks de investering, reduceert u onnodige kosten op de lange termijn door uw aangifte uit te besteden.

Foutvoorkoming

Laat de complexiteit van uw aangifte over aan een specialist met kennis van actuele fiscale regels en wetten.

Risicobeheer

Minimaliseer fiscale risico’s en vermijd boetes. Ontvang tijdig uw aangifte die voldoet aan de actuele regelgeving.

Waarom aangifte vennootschapsbelasting uitbesteden aan BLP administratiekantoor?

Een naamloze vennootschap, besloten vennootschap, stichting of vereniging kan belastingplichtig zijn voor de vennootschapsbelasting. In dat geval moet u jaarlijks aangifte vennootschapsbelasting doen. Indien er binnen uw organisatie geen uitgebreide fiscale kennis aanwezig is, is het verstandig om dit uit te besteden.

Het uitbesteden van de aangifte vennootschapsbelasting brengt daarnaast veel voordelen voor u mee. Naast het besparen van tijd en kosten wordt uw aangifte nauwkeurig en optimaal voor u opgesteld, waarbij rekening gehouden wordt met aftrekbare kosten, aftrekbeperkingen en fiscale faciliteiten. Hierdoor betaalt u zo min mogelijk belasting en voorkomt u onnodige fouten, fiscale risico’s en boetes.

BLP administratiekantoor verzorgt dit graag voor u. Of u nu een kleine vpb-plichtige bent of eigenaar bent van grote vennootschappen en fiscale eenheden. Wanneer u kiest voor ons kantoor maakt u gebruik van de expertise van onze professionals, die gespecialiseerd en gediplomeerd zijn in fiscaal recht.

Arlette Das

Benieuwd hoe we voor u te werk gaan?

Uw aangifte vennootschapsbelasting wordt zorgvuldig voor u verwerkt volgens een efficiënte werkwijze. Deze is ontworpen volgens de richtlijnen van de AVG, waarbij de veiligheid van uw privacygevoelige gegevens in acht genomen zijn. Bekijk onze werkwijze hieronder.

Stap 1: Aanvragen

Zodra u een aanvraag voor de aangifte vennootschapsbelasting heeft gedaan, zal de aangiftemedewerker contact met u opnemen om uw situatie in kaart te brengen en de benodigde gegevens aan te leveren.

Stap 2: Aanleveren

Heeft u uw financiële administratie en jaarrekening uitbesteed aan BLP administratiekantoor? Dan hoeft u niets aan te leveren voor uw aangifte vennootschapsbelasting. Is dit niet het geval? Dan heeft de aangiftemedewerker mogelijk wat vragen voor u om uw aangifte zo voordelig mogelijk te kunnen verwerken.

Stap 3: Plannen

Afhankelijk van de beschikbaarheid van informatie, zoals uw jaarrekening en administratie, plant de aangiftemedewerker uw aangifte in. Heeft u deze snel nodig? Laat dit dan ruim op tijd aan ons weten. De aangiftemedewerker houdt hier dan rekening mee in de planning. Anders wordt u conform de kantoorplanning ingedeeld in een tijdvak. Dit zou na 1 mei kunnen zijn. De aangiftemedewerker draagt er in dat laatste geval zorg voor dat u uitstel krijgt.

Stap 4: Controleren

Wanneer het tijd is voor uw aangifte vennootschapsbelasting, controleert en valideert de aangiftemedewerker eerst al uw informatie en gegevens, zoals uw jaarrekening en uw administratie. Als dit gebeurd is, doet de aangiftemedewerker de nodige voorbereidingen om de aangifte voor u op te stellen.

Stap 5: Opstellen

Op basis van de gevalideerde informatie stelt de aangiftemedewerker uw aangifte vennootschapsbelasting op. Zodra deze opgesteld is, controleert een collega of alle gegevens op een correcte en optimale manier verwerkt zijn. Daarna zet de aangiftemedewerker uw aangifte klaar voor akkoord.

Stap 6: Accorderen

Ter akkoord ontvangt u vervolgens een uitnodiging per e-mail om uw aangifte vennootschapsbelasting te bekijken en te accorderen. Wanneer alles duidelijk is en u akkoord bent met de aangifte, drukt u op de groene knop en krijgt de aangiftemedewerker een melding dat u akkoord bent.

Stap 7: Indienen

Zodra uw akkoord ontvangen is, dient de aangiftemedewerker uw aangifte vennootschapsbelasting in bij de Belastingdienst. U ontvangt meestal binnen drie maanden de voorlopige aanslag. De definitieve aanslag ontvangt u binnen drie jaar na afloop van het boekjaar waarover aangifte gedaan is, plus eventueel uitstel dat u gekregen hebt.

Waarom kiezen voor BLP administratiekantoor?

Bij BLP administratiekantoor doen we meer voor u dan alleen facturen verwerken. Wij geloven in een duurzame samenwerking en kijken graag verder dan de boekhouding. Ons doel is om uw bedrijf financieel sterker te maken door niet alleen inzicht te bieden, maar ook proactief te helpen besparen en groeien.

    Proactief

    Proactief meedenken

    Wij wachten niet af. Wij denken met u mee over kansen en optimalisaties die direct bijdragen aan uw financiële gezondheid. Of het nu gaat om fiscaal voordeel, een betere cashflow of slimme investeringsstrategieën, wij signaleren waar (extra) winst te behalen is en informeren u hier proactief over.

    Voordelig

    Meer dan boekhouding

    Uw administratie is het startpunt, maar zeker niet ons eindpunt. Wij bieden oplossingen die verder gaan, zoals belastingoptimalisatie, advies op maat en ondersteuning bij het nemen van strategische financiële beslissingen. Zo loopt u nooit fiscaal voordeel mis en bent u ervan verzekerd het maximale uit onze dienstverlening te halen.

    Optimaal

    Rendement over investering

    Uw investering in ons is niet zomaar een kostenpost in uw boekhouding. Door werkzaamheden te verrichten die direct fiscaal voordeel voor u opleveren, zoals belastingbesparende adviezen en regelmatige controles van uw administratie, zorgen wij ervoor dat wij onszelf vaak terugverdienen.

    Begrijpelijk

    Transparantie en duidelijkheid

    Bij BLP houden we van transparantie en helderheid. Wij communiceren op een begrijpelijke manier over uw administratie, fiscale verplichtingen en financiële kansen. Geen ingewikkeld jargon, maar praktische en transparante adviezen die duidelijkheid voor u scheppen en écht voor u werken.

    Persoonlijk

    Persoonlijke benadering

    U bent geen nummer bij ons. Wij hechten veel waarde aan persoonlijke aandacht en bouwen graag een sterke en duurzame relatie met u op. We verdiepen ons in uw bedrijfsvoering, doelen en uitdagingen. We verzorgen niet alleen uw administratie, maar denken ook strategisch met u mee.

    Compliant

    Altijd up-to-date

    De wet- en regelgeving verandert constant, maar daar hoeft u zich geen zorgen over te maken. Wij zorgen ervoor dat u altijd voldoet aan de regels en maximaal profiteert van alle mogelijkheden. Door regelmaat contact met u te hebben en u te informeren over ontwikkelingen, blijft u op de hoogte.

    Lees de ervaringen van anderen

    Blijf op de hoogte van de actualiteit

    Hoofdkantoor

    Neem contact met ons op

    Heeft u een vraag, wilt u een adviesgesprek of iets anders? Wees geen vreemde en neem gerust contact met ons op. Onze specialisten staan dagelijks voor u klaar.

    Kerkhofstraat 21, 5554 HG Valkenswaard

    Kerkhofstraat 21, 5554 HG Valkenswaard

    Maandag t/m vrijdag: 9:00 - 17:00

    Open chat
    1
    Kunnen we u ergens bij helpen?
    Hey, kan ik u ergens mee helpen?
    Arlette Das

    Arlette Das

    Aangiftemedewerker

    Vraag aangifte vennootschapsbelasting aan.

    • Aangifte vennootschapsbelasting.

      U heeft gekozen voor de dienst aangifte vennootschapsbelasting. Deze dienst is geschikt voor B.V.'s, N.V.'s, verenigingen en stichtingen.

    • Binnen één werkdag reactie.

      Een medewerker van BLP administratiekantoor neemt binnen één werkdag contact met u op.

    • Snelle doorlooptijd.

      Door efficiënte inrichting van processen worden de werkzaamheden snel voor u opgepakt en uitgevoerd.

    Arlette Das

    Arlette Das

    Aangiftemedewerker

    Vraag aangifte vennootschapsbelasting aan.

    • Aangifte vennootschapsbelasting.

      U heeft gekozen voor de dienst aangifte vennootschapsbelasting. Deze dienst is geschikt voor B.V.'s, N.V.'s, verenigingen en stichtingen.

    • Binnen één werkdag reactie.

      Een medewerker van BLP administratiekantoor neemt binnen één werkdag contact met u op.

    • Snelle doorlooptijd.

      Door efficiënte inrichting van processen worden de werkzaamheden snel voor u opgepakt en uitgevoerd.

    Arlette Das

    Arlette Das

    Aangiftemedewerker

    Vraag aangifte vennootschapsbelasting aan.

    • Aangifte vennootschapsbelasting.

      U heeft gekozen voor de dienst aangifte vennootschapsbelasting. Deze dienst is geschikt voor B.V.'s, N.V.'s, verenigingen en stichtingen.

    • Binnen één werkdag reactie.

      Een medewerker van BLP administratiekantoor neemt binnen één werkdag contact met u op.

    • Snelle doorlooptijd.

      Door efficiënte inrichting van processen worden de werkzaamheden snel voor u opgepakt en uitgevoerd.

    Arlette Das

    Arlette Das

    Aangiftemedewerker

    Vraag aangifte vennootschapsbelasting aan.

    • Aangifte vennootschapsbelasting.

      U heeft gekozen voor de dienst aangifte vennootschapsbelasting. Deze dienst is geschikt voor B.V.'s, N.V.'s, verenigingen en stichtingen.

    • Binnen één werkdag reactie.

      Een medewerker van BLP administratiekantoor neemt binnen één werkdag contact met u op.

    • Snelle doorlooptijd.

      Door efficiënte inrichting van processen worden de werkzaamheden snel voor u opgepakt en uitgevoerd.