Neem contact met ons op
Neem vandaag nog contact met ons op en ontdek hoe wij u kunnen ondersteunen bij het maximaliseren van uw belastingvoordeel, het optimaliseren van uw financiële administratie en het correct verwerken van uw salarisadministratie.
Bel naar de secretaresse
Heeft u voorkeur voor telefonisch contact of een spoedaanvraag? Bel dan met onze secretaresse via 0497-55 64 93. Wij zijn bereikbaar op werkdagen tussen 09:00 en 17:00.
Stuur ons een e-mail
Stuurt u liever een e-mail of heeft uw verzoek minder urgentie? Dan kunt u contact opnemen met ons algemene e-mailadres info@blpbv.nl. Een medewerker reageert z.s.m. op uw bericht.
Kom langs bij ons kantoor
Wilt u langskomen bij ons kantoor? Gezellig! Volg deze routebeschrijving om bij ons kantoor te komen. Er is voldoende parkeergelegenheid. Maak van tevoren wel even een afspraak.
Kies een betrouwbare partner
Het is belangrijk om een betrouwbare partner te hebben wanneer u vragen heeft over uw financiële of administratieve situatie. Of u nu specifieke informatie nodig heeft of advies zoekt over hoe u uw boekhouding efficiënter kunt beheren, het is vaak niet eenvoudig om de juiste weg te vinden in de complexe wereld van belastingen en administratie.
Als ondernemer heeft u regelmatig te maken met veranderingen in wet- en regelgeving, die invloed kunnen hebben op uw bedrijfsvoering. Ons team van experts staat klaar om u te helpen met het beantwoorden van uw vragen, het geven van advies en het ondersteunen bij administratieve vraagstukken. We kijken samen naar de best mogelijke aanpak voor uw situatie en zorgen ervoor dat u geen kansen mist die uw bedrijfsvoering kunnen verbeteren.
Lees de ervaringen van anderen
Blijf op de hoogte van de actualiteit
Hoofdkantoor
Vraag en antwoord
Antwoorden op veelgestelde vragen
Wat gebeurt er als ik mijn gegevens achterlaat in het contactformulier?
Wanneer u uw gegevens achterlaat en op “Versturen” drukt worden uw gegevens via onze beveiligde server naar ons gestuurd. Eén van onze medewerkers zal dan binnen één werkdag contact met u opnemen om uw vraag te bespreken en/of om een afspraak te maken.
Welke tarieven hanteren jullie?
De kosten van onze dienstverlening zijn afhankelijk van de aard van de gewenste werkzaamheden. Voor de volledige financiële administratie en eventuele salarisadministratie hebben we speciale all-in pakketten ontwikkeld. Specifieke losse diensten of maatwerk doen we zoveel mogelijk op basis van een offerte. Indien er geen goede tijdsinschatting gemaakt kan worden, kan er ook gekozen voor nacalculatie.
Kan ik gemakkelijk overstappen als ik al een boekhouder heb?
Jazeker! Wij verzorgen de volledige overstap als u momenteel al uw administratie uitbesteed hebt aan een andere boekhouder, administratiekantoor of accountant. Meestal kiezen nieuwe opdrachtgevers er voor om over te stappen aan het begin van een nieuw boekjaar (1 januari), maar u kunt ook instromen in een lopend boekjaar.
Afhankelijk van de staat van uw administratie bij uw huidige intermediair besluiten we samen of we deze voortzetten of vanaf het begin van het boekjaar volledig opnieuw verwerken. Bij ons staat kwaliteit namelijk hoog in het vaandel en zo voorkomen we dat u fiscaal voordeel misloopt.
Hoe worden mijn gegevens beveiligd?
Er is veel gedaan op het gebied van privacy en veiligheid. Alle bestandsuitwisseling vindt zoveel mogelijk plaats via onze eigen klantportal. Informatie die we via onze website verwerken en cookies die we gebruiken zijn samengesteld in een privacybeleid.
Er is een responsible disclosure beleid, dat betekent dat we – naast het zelf actief zoeken naar kwetsbaarheden in onze systemen – ook openstaan voor meldingen van kwetsbaarheden ontdekt door derden. Indien er een kwetsbaarheid gevonden is, lossen we deze zo snel mogelijk op.
Kan ik ook bij jullie terecht als particulier?
We bieden een aantal diensten aan waar u als particulier van gebruik kunt maken. Zo helpen we u graag met uw jaarlijkse aangifte inkomstenbelasting, het aanvragen, wijzigen of stopzetten van toeslagen, maar ook bij een incidentele aangifte erfbelasting, schenkbelasting of ander fiscaal vraagstuk.
Overweegt u om ondernemer te worden en wenst u hier begeleiding bij te ontvangen? Dan staan we ook voor u klaar. We begeleiden u van A tot Z in het proces van starter naar succesvolle ondernemer.
Hoe gaat een eerste afspraak in zijn werk bij jullie?
Is dit uw eerste contactmoment met ons? Dan kunt u kiezen voor een vrijblijvend adviesgesprek bij ons op kantoor of via videobellen. Wenst u liever een afspraak bij u thuis of op uw bedrijfslocatie? Dan is dat ook geen probleem, maar kunnen reiskosten van toepassing zijn. We hechten veel waarde aan persoonlijk contact en vinden het belangrijk dat u zich op uw gemak voelt.
In welk gebied leveren jullie diensten?
Onze dienstverlening verrichten we aan ondernemers door heel Nederland. We zijn gevestigd in Valkenswaard, net onder Eindhoven. Onze dienstverlening vindt voor een groot deel online plaats. We werken graag met u samen via onze klantportal en uw online administratie. Daarnaast maken we gebruik van oplossingen voor videobellen, die hulp op afstand heel gemakkelijk maken.