Het aantal zzp’ers in Nederland groeit. Daar springen allerlei software-bedrijven op in. Denk bijvoorbeeld aan programma’s als “boekhouden scan & herken” die als paddenstoelen uit de grond schieten. Gemak dient de zzp’er, zou je denken. De ondernemer maakt zelf scans van in- en verkoopfacturen en bonnetjes en verstuurt dit digitaal. Dan wordt het verwerkt in een boekhoud-software-programma. Dat scheelt een hoop gedoe!

Ontzorgen

Toch mist zo’n automatisch programma een heel belangrijk ingrediënt. Inlevingsvermogen. Zicht op de situatie van de ondernemer. Persoonlijk advies is ontzettend belangrijk voor een zzp’er. Die is het liefst met zijn eigen vak bezig, niet met het scannen van facturen en bonnen. En hij wil goede adviezen als het om zijn financiën gaat. Snel een antwoord krijgen op een vraag over zijn boekhouding. Daar speelt persoonlijk contact een essentiële rol in.

Hart voor de zaak

Een ondernemer die zijn financiële zaakjes goed geregeld wil hebben, kan beter vertrouwen op een administratiekantoor met hart voor zijn zaak. Een administratiekantoor waar voor elke aangifte-periode een map met boekhouding kan worden ingeleverd. Waar de lijnen kort zijn, zodat de boekhouder vragen kan stellen aan de zzp’er als er onduidelijkheden zijn. En andersom. Dat kan scan-software niet bieden.

Bij BLP staat persoonlijk advies centraal. Samen om de tafel voor het bespreken van mogelijkheden. BLP neemt de zzp’er alle administratieve rompslomp uit handen, zodat die zich op zijn vak kan richten. Zo dient gemak de zzp’er!

Open chat
1
Hey, kan ik je ergens mee helpen?
Powered by