Even voorstellen: Corina Gedaan

BLP administratiekantoor breidt het team verder uit. Door onze structurele groei zijn er weer diverse posities binnen het bedrijf open te komen staan. Eén van deze posities wordt vanaf heden bekleed door onze nieuwste aanwinst, Corina Gedaan. Als kantoor vinden we het erg belangrijk dat we te allen tijde direct bereikbaar zijn voor onze opdrachtgevers en dat de communicatie, zowel intern als extern, goed op orde is. Corina neemt hier het voortouw in. Graag stellen we je aan haar voor.

Corina Gedaan

Ik ben Corina, 55 jaar, moeder van drie volwassen kinderen en sinds 1 oktober 2022 in dienst bij BLP als Secretarieel/Administratief Medewerker.

Als 19-jarige ben ik begonnen als receptioniste/administratief medewerkster. Toen ik twintig was, heb ik Nederland verlaten en ben ik aan de slag gegaan als Regional Financial Management medewerkster bij de Amerikaanse Ambassade in Bonn, Duitsland. Hier heb ik zeven jaar gewerkt. Toen de muur viel in Berlijn, had dit als gevolg dat alle ambassades naar Berlijn zouden verhuizen. Omdat dit toch wel ietsje verder weg was van ons ouderlijk huis, hebben mijn man en ik toen besloten om naar België te verhuizen en als zelfstandigen aan de slag te gaan. Dit hebben wij 22 jaar met veel plezier gedaan totdat het tijd werd voor iets anders.

Zes jaar geleden ben ik begonnen in de retail. De eerste ervaring heb ik opgedaan bij supermarktketen Colruyt in België en daarna heb ik gewerkt als verantwoordelijke kassa, service en goederenverwerking bij Jumbo supermarkten. Mijn leerproject voor Jumbo begon in Valkenswaard om daarna bij de allereerste Jumbo in België te beginnen. De retail is een mooie branche, maar met het ouder worden ben ik toch op zoek gegaan naar een fysiek minder belastende baan.

De vacature van BLP voor een secretarieel medewerkster/receptioniste sprong dan ook gelijk bij mij in het oog. Door het uitbreiden van het kantoor zocht BLP iemand ter ondersteuning die klantvriendelijk is ingesteld. Ik heb mijn kans gewaagd en na twee gesprekken mocht ik op een derde gesprek komen om mijn contract te ondertekenen.

Vanaf heden fungeer ik als eerste aanspreekpunt voor jou als relatie van BLP en daar ben ik erg dankbaar voor. Het gaat even duren voordat ik iedereen persoonlijk ken, maar ik ga samen met mijn collega’s uiteraard onze beste klantenservice elke dag opnieuw met een glimlach aanbieden.

BLP over Corina Gedaan

De zoektocht naar nieuw personeel is in deze tijd niet gemakkelijk. Als werkgever investeer je tegenwoordig veel meer in werving en selectie dan voorheen. Personeel ligt namelijk niet meer voor het oprapen, zoals dat vroeger het geval wel vaak was. Voor BLP administratiekantoor is het ook van belang dat een medewerker goed binnen het team past en dat er een wederzijds gevoel is van een match. Bij Corina is dit zeker het geval.

Ik ken Corina als een echte wereldvrouw die veel heeft gedaan in het leven, erg ondernemend van geest is en weet van aanpakken. Precies wat we zochten voor deze functie. Met haar klantvriendelijke houding en vaardigheid om als spin in het web te fungeren, ben ik er zeker van dat zij haar rol als Secretarieel/Administratief Medewerker in goede orde zal uitvoeren en dat onze relaties hier de voordelen van gaan merken, aldus Pascal Vromans van BLP.

We zijn ontzettend blij dat we Corina mogen verwelkomen binnen het team en kijken er naar uit om met haar samen te werken. Namens het team van BLP administratiekantoor wensen we haar heel veel succes en plezier in haar nieuwe functie.

Oogpunt op service en communicatie

Naast uitbreiding van het kernteam dat gespecialiseerd is in administratie/boekhouding, fiscale werkzaamheden (aangiftes IB/VPB en fiscaal advies), HR-werkzaamheden (salarisadministratie, arbeidsovereenkomsten en HR-advies) en andere advieswerkzaamheden, vinden we het ook belangrijk om uit te breiden op het gebied van bereikbaarheid, service en klantvriendelijkheid.

Als groeiend kantoor is het van belang om de dynamiek binnen het bedrijf zo hoog mogelijk te krijgen, je wil tenslotte dat je opdrachtgevers zo goed en zo snel mogelijk geholpen worden met hun vraagstukken. Goede communicatie, zowel intern als met onze relaties, is hiervoor erg belangrijk. Om deze reden zijn we erg blij met deze nieuwe aanwinst van het team, aldus Pascal Vromans.

Heb je een vraag waarover je contact wenst?

Corina staat te allen tijde voor je klaar en is rechtstreeks bereikbaar via ons telefoonnummer 0497-556493 of via corina.gedaan@blpbv.nl. Neem gerust contact met haar op. Ze helpt je graag verder met je vraag of vraagstuk.

Ook werken bij BLP?

Wil jij ook onderdeel uitmaken van het groeiende team van ambitieuze specialisten bij BLP administratiekantoor? Bekijk dan de openstaande vacatures of doe een open sollicitatie via solliciteren@blpbv.nl.

Corina Gedaan

Corina Gedaan

Als eerste aanspreekpunt sta ik voor je klaar voor alle wensen die je hebt. Ik streef naar een zo hoog mogelijke klantvriendelijkheid en de beste service voor jou als opdrachtgever.

Binnenkort kopje koffie of thee doen?

☎️  0497-556493
📩  corina.gedaan@blpbv.nl

Open chat
1
Kunnen we je ergens bij helpen?
Hey, kan ik je ergens mee helpen?