Adviesgesprek aanvragen

Heeft u een vraag, wilt u een adviesgesprek of iets anders? Wees geen vreemde en neem gerust contact met ons op. BLP administratiekantoor voorziet u graag van helder en bruikbaar advies op uiteenlopende gebieden, waar u als ondernemer écht op voort kunt bouwen.

Expertise

Maak gebruik van de kennis van een ervaren professional en ontvang advies over uw vraagstuk.

Belastingvoordeel

Verminder uw belasting middels aftrekposten, voordelen en andere technieken.

Professioneel

Ontvang deskundig advies en de beste fiscale strategieën om uw doelstellingen te bereiken.

Optimalisatie

Laat uw financiële situatie analyseren en ontvang hulp ter optimalisatie van uw belastingpositie.

Besparing

Bespaar kostbare tijd en onnodige kosten door uw fiscale zaken te laten doen door uw fiscaal adviseur.

Waarom advies inwinnen bij BLP administratiekantoor?

Wanneer u voor een complexe fiscale of financiële situatie komt te staan is het verstandig om professionele hulp in te schakelen. Zeker als u zelf niet zo thuis bent in belastingwetten- en regels. Het Nederlandse belastingstelsel verandert regelmatig en kan erg ingewikkeld zijn, ook al heeft u hier kennis van.

Er zijn regelmatig methodes en voordelen die uw fiscale en financiële positie kunnen verbeteren en die u belasting en onnodige kosten kunnen besparen. Ook al zijn deze op het eerste oog niet altijd zichtbaar. Onze specialisten analyseren uw situatie graag voor u, zodat u deze voordelen kunt identificeren en toepassen. Hiermee optimaliseert u uw fiscale en financiële positie.

Oelemarkt in Weert

Lees de ervaringen van anderen

Blijf op de hoogte van de actualiteit

Hoofdkantoor

Vraag en antwoord

Antwoorden op veelgestelde vragen

Wat gebeurt er als ik mijn gegevens achterlaat in het contactformulier?

Wanneer u uw gegevens achterlaat en op “Versturen” drukt worden uw gegevens via onze beveiligde server naar ons gestuurd. Eén van onze medewerkers zal dan binnen één werkdag contact met u opnemen om uw vraag te bespreken en/of om een afspraak te maken.

Welke tarieven hanteren jullie?
De kosten van onze dienstverlening zijn afhankelijk van de aard van de gewenste werkzaamheden. Voor de volledige financiële administratie en eventuele salarisadministratie hebben we speciale all-in pakketten ontwikkeld. Specifieke losse diensten of maatwerk doen we zoveel mogelijk op basis van een offerte. Indien er geen goede tijdsinschatting gemaakt kan worden, kan er ook gekozen voor nacalculatie.
Kan ik gemakkelijk overstappen als ik al een boekhouder heb?
Jazeker! Wij verzorgen de volledige overstap als u momenteel al uw administratie uitbesteed hebt aan een andere boekhouder, administratiekantoor of accountant. Meestal kiezen nieuwe opdrachtgevers er voor om over te stappen aan het begin van een nieuw boekjaar (1 januari), maar u kunt ook instromen in een lopend boekjaar.

Afhankelijk van de staat van uw administratie bij uw huidige intermediair besluiten we samen of we deze voortzetten of vanaf het begin van het boekjaar volledig opnieuw verwerken. Bij ons staat kwaliteit namelijk hoog in het vaandel en zo voorkomen we dat u fiscaal voordeel misloopt.

Hoe worden mijn gegevens beveiligd?

Er is veel gedaan op het gebied van privacy en veiligheid. Alle bestandsuitwisseling vindt zoveel mogelijk plaats via onze eigen klantportal. Informatie die we via onze website verwerken en cookies die we gebruiken zijn samengesteld in een privacybeleid.

Er is een responsible disclosure beleid, dat betekent dat we – naast het zelf actief zoeken naar kwetsbaarheden in onze systemen – ook openstaan voor meldingen van kwetsbaarheden ontdekt door derden. Indien er een kwetsbaarheid gevonden is, lossen we deze zo snel mogelijk op.

Kan ik ook bij jullie terecht als particulier?
We bieden een aantal diensten aan waar u als particulier van gebruik kunt maken. Zo helpen we u graag met uw jaarlijkse aangifte inkomstenbelasting, het aanvragen, wijzigen of stopzetten van toeslagen, maar ook bij een incidentele aangifte erfbelasting, schenkbelasting of ander fiscaal vraagstuk.

Overweegt u om ondernemer te worden en wenst u hier begeleiding bij te ontvangen? Dan staan we ook voor u klaar. We begeleiden u van A tot Z in het proces van starter naar succesvolle ondernemer.

Hoe gaat een eerste afspraak in zijn werk bij jullie?

Is dit uw eerste contactmoment met ons? Dan kunt u kiezen voor een vrijblijvend adviesgesprek bij ons op kantoor of via videobellen. Wenst u liever een afspraak bij u thuis of op uw bedrijfslocatie? Dan is dat ook geen probleem, maar kunnen reiskosten van toepassing zijn. We hechten veel waarde aan persoonlijk contact en vinden het belangrijk dat u zich op uw gemak voelt.

In welk gebied leveren jullie diensten?

Onze dienstverlening verrichten we aan ondernemers door heel Nederland. We zijn gevestigd in Valkenswaard, net onder Eindhoven. Onze dienstverlening vindt voor een groot deel online plaats. We werken graag met u samen via onze klantportal en uw online administratie. Daarnaast maken we gebruik van oplossingen voor videobellen, die hulp op afstand heel gemakkelijk maken.

Stuur ons een e-mail

Heeft u een vraag of wilt u een afspraak maken? Laat hieronder uw gegevens achter.

Open chat
1
Kunnen we u ergens bij helpen?
Hey, kan ik u ergens mee helpen?
Peter aan het werk

Peter Vromans

Bedrijfsadviseur

Vraag adviesgesprek aan.

  • Adviesgesprek.

    U heeft gekozen voor de dienst adviesgesprek. Deze dienst is geschikt als u advies wenst te ontvangen over een specifiek vraagstuk dat betrekking heeft op uw fiscale of financiële positie.

  • Binnen één werkdag reactie.

    Een medewerker van BLP administratiekantoor neemt binnen één werkdag contact met u op.

  • Snelle doorlooptijd.

    Door efficiënte inrichting van processen worden de werkzaamheden snel voor u opgepakt en uitgevoerd.

Peter aan het werk

Peter Vromans

Bedrijfsadviseur

Vraag adviesgesprek aan.

  • Adviesgesprek.

    U heeft gekozen voor de dienst adviesgesprek. Deze dienst is geschikt als u advies wenst te ontvangen over een specifiek vraagstuk dat betrekking heeft op uw fiscale of financiële positie.

  • Binnen één werkdag reactie.

    Een medewerker van BLP administratiekantoor neemt binnen één werkdag contact met u op.

  • Snelle doorlooptijd.

    Door efficiënte inrichting van processen worden de werkzaamheden snel voor u opgepakt en uitgevoerd.